Saturday, March 10, 2012

Selingan : Insya Allah saya akan update dalam tempoh 2 minggu

Assalamualaikum semua,

Atas sebab kesibukan yang tinggi, saya tak dapat update blog ni seperti sepatutnya.

Insya Allah saya akan updatekan blog ini dalam masa 2 minggu dari sekarang ( saya akan cuba menghabiskan beberapa kerja saya yang kritikal dalam masa 2 minggu).

Jadi, diharapkan pengunjung blog ini datang balik dalam masa 2 minggu dari sekarang.

Apa2pun, saya meminta banyak-banyak maaf atas ketiadaan sebarang upate untuk masa yang lama atas sebab kesibukan dalam menyiapkan projek-projek commercial.

Harap maaf semua.

6 comments:

Anonymous said...

Bila la nak sambung projek SetMasa?

Anonymous said...

Mungkin Tn blog sibuk lagi la tu ...

Anonymous said...

Entah lerrrrr ....

Zuki said...

Ye larrr

Zeck said...

Hmmm ... tak tau lar ... bila nak siap !

Anonymous said...

Hmmm ...

Post a Comment